måndag 9 februari 2009

Två andetag... sen var det slut!

Nu sitter jag här i min soffa och ser tillbaka på den gångna jaktsäsongen, två snabba saker slår mej..
Ett, denna säsong skulle bli på riktigt, det skulle bli många härliga dagar i skogen, och Två, jag skulle komma hit för att skriva av mej för att lindra min längtan en aning.
Hur gick det då?
På ettan kan jag nog så här i efterhand känna att det blev ett bättre år än det förra.. fler tillfällen och bättre kvalitet dvs helt ok, känner nog att jag tagit de möjliga tillfällena i akt, för det har sannerligen inte funnits mycket tid denna vinter.
Tvåan då? jaa.. här är engagemanget under all kritik, det vill säga USEL!! Det vittnar ju även datumen på inläggen om.
Känns som hela vintern flög iväg, och nu är jakten över!
Kanske är detta en nystart, åtminstone är det min förhoppning.

Inga kommentarer: